Fundació Tutelar La Fundació Tutelar de les Comarques Gironines orienta la seva activitat a la protecció legal i latenció social a les persones greument afectades pel patiment de malalties mentals, pels efectes de malalties relacionades amb l

La Fundació Tutelar de les Comarques Gironines orienta la seva activitat a la protecció legal i latenció social a les persones greument afectades pel patiment de malalties mentals, pels efectes de malalties relacionades amb lenvelliment i a les persones amb discapacitat intel lectual, així com el suport a les seves famílies. Suport legal i social. La Selva estrena a Blanes el primer Club Social per a persones amb malaltia mental. 14 febrer 2018. 13 febrer 2018. La Fundació Tutelar de les Comarq.

OVERVIEW

This domain fundaciotutelar.org presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have evaluated twenty pages within the web site fundaciotutelar.org and found nine websites linking to fundaciotutelar.org. There are two contacts and directions for fundaciotutelar.org to help you connect with them. There are two mass network sites linked to fundaciotutelar.org. This domain fundaciotutelar.org has been online for one thousand and forty-six weeks, twenty-three days, eleven hours, and twenty-one minutes.
Jun 2004

FUNDACIOTUTELAR.ORG RANKINGS

This domain fundaciotutelar.org is seeing fluctuating amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for fundaciotutelar.org

Traffic ranking (by month) for fundaciotutelar.org

Traffic ranking by day of the week for fundaciotutelar.org

FUNDACIOTUTELAR.ORG HISTORY

This domain fundaciotutelar.org was first documented on June 14, 2004. As of today, it is one thousand and forty-six weeks, twenty-three days, eleven hours, and twenty-one minutes young.
June

PERIOD OF EXISTANCE

ANIA SOCIAL - ANIASOCIAL

Som una associació ,experta en millorar la qualitat de vida de les persones amb algun tipus de dificultat en la seva autonomia, accessibilitat i mobilitat.

Foro de Tutela

Fundació Privada Tutelar del Principat dAndorra

És una organització sense ànim de lucre que treballa per millorar. La Fundació Privada Tutelar neix amb la missió de cuidar i protegir les persones tutelades, vetllant perquè els seus drets com a persona siguin respectats i millorar de la seva qualitat de vida.

My Life Design Foundation

Dialoghi sul Perdono nelle scuole. Un NASO ROSSO per parlare di BULLISMO. Promozione della salute attraverso le abilità di vita. Evento satellite Giornata Internazionale del Perdono - Londra, Istituto Italiano di Cultura , 7 dicembre 2017. Forgiveness For Peace Rome 8 December 2017. Economy For Giving London 7 th December.

WHAT DOES FUNDACIOTUTELAR.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciotutelar.org Mobile Screenshot of fundaciotutelar.org Tablet Screenshot of fundaciotutelar.org

Fundacio Tutelar de les Comarques Gironines

Josep M Sole

C. Santander, 1

Girona, Girona, 17005

Sistemes CAD Girona SL

Francesc Company

Avda Lluis Pericot, 5

Girona, Girona, 17003

FUNDACIOTUTELAR.ORG HOST

We revealed that a single root page on fundaciotutelar.org took three thousand and seventy-four milliseconds to download. We could not discover a SSL certificate, so our web crawlers consider this site not secure.
81.25.126.51

dns3.serveisweb.com
cl2013111310001.dnssw.net

I observed that fundaciotutelar.org is using the Apache/2.2.22 (Debian) os.

TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

This domain has the following in the homepage, "La Fundació Tutelar de les Comarques Gironines orienta la seva activitat a la protecció legal i latenció social a les persones greument afectades pel patiment de malalties mentals, pels efectes de malalties relacionades amb lenvelliment i a les persones amb discapacitat intel lectual, així com el suport a les seves famílies." Our analyzers observed that the web site also stated " La Selva estrena a Blanes el primer Club Social per a persones amb malaltia mental." The Website also stated " 14 febrer 2018. 13 febrer 2018. La Fundació Tutelar de les Comarq."

OTHER BUSINESSES

Inici Fundació UdG Innovació i Formació

Habilitats Directives per a Comandaments Intermedis. Les Emocions en la Societat Actual. Les Emocions en la Societat Actual. Un Enfoque Evolucionista y Comparado. Tots els àmbits de coneixement. Administració Pública i Desenvolupament Local.

FUNDACIÓ UTOPIA JOAN N. GARCÍA-NIETO ESTUDIS SOCIALS DEL BAIX LLOBREGAT

Formació al llarg de la vida. Formació al llarg de la vida. La Fundació Utopia Joan N. García-Nieto, Estudis socials del Baix Llobregat.

Fundacio Valldor7 Futbol Sala Futbol 7 Futbol Femení Futbol a la carta

AE Bon Pastor Sant Andreu. UE Bellvitge Hospitalet de Llobregat. CEM Josep Raich Molins de Rei. Europa IS Sant Cugat del Vallès. Escola Thau Sant Cugat del Vallès. ZEM Guinardera Sant Cugat del Vallès. Agora Sant Cugat del Vallès. Junior FC Sant Cugat del Vallès. 12 Hores 1 de Maig.

Fundació Valvi

Estigues informat de tots els actes i exposicions que celebrem a la fundació, així com continguts, lloc, horaris.